21. Yüzyılda satış kavramı teknoloji ile desteklenmesine rağmen insan unsuru hala satışın gerçekleşmesindeki en önemli faktör olmaya devam etmektedir. Satış, üretim ve pazarlama basamaklarının son ve en önemli aşamasıdır. Şirketlerin kar edebilmesi, ürünlerin piyasadaki döngüye girebilmesi, çalışanların ücretlerini alabilmesi, işletmenin gelişip büyüyebilmesi tamamen satış aşamasına bağlıdır. Diğer bir deyişle satış birçok sürecin son ve en önemli basamağıdır. 

Teknolojinin gelişmesi ve küreselleşme sürecinin hız kazanması ile birlikte reklam faaliyetleri de satış açısından büyük önem kazanmıştır. Kısa vadede reklamların satış üzerinde büyük etkileri olmaktadır. Bununla birlikte reklamın nihâi hedefine ulaşabilmesi için mutlaka pazarlama ve satış elemanları tarafından desteklenmesi gerekmektedir. Uzun vadede reklam satış elemanlarının başarısı ile desteklenmedikçe satışlarda mutlaka düşüş yaşanacaktır.

Bu sebeple, satış elemanları şirketlerin fark yaratan ana unsurlarıdır.

EĞİTİMDE ELE ALINACAK KONULAR

  1. Alış-veriş sanatı
  2. Satışın iç ve dış dinamikleri
  3. Müşterinin ihtiyaç tespiti
  4. Satışta empatinin rolü
  5. Etkin dinleme
  6. Müşteriyi doğru algılama
  7. Satışta beden dili ve önemi
  8. Müşteri itirazlarının karşılanması
  9. Kazan-kazan prensibi ve önemi
  10. Bireysel gelişimin satış performansı zerindeki etkisi
  11. Satış ekibinde takım ruhunun gelişmesi
  12. Satışı kapatma

Etkin Satış Teknikleri Eğitimi ile ilgili bilgi almak için 0545 7 244 236 (BIG BEN) veya 0216 573 573 4 nolu telefondan bize ulaşabilir veya Ataşehir'deki ofisimize uğrayabilirsiniz.